Gwarancja na leczenie stomatologiczne
Na usługi stomatologiczne wykonane w Royal Dental Clinic Pacjenci otrzymują gwarancję. Niezbędnym warunkiem udzielenia gwarancji są wizyty kontrolne co najmniej raz na 6 miesięcy lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu oraz profesjonalna higienizacja zębów raz na 6 miesięcy.
Wypełnienie światłoutwardzalne
- gwarancji udzielamy na 1 rok
Protezy stałe (korony i mosty)
- gwarancji udzielamy na 3 lata
- w przypadku braków w uzębieniu gwarancji udzielamy na 6 miesięcy
- jeśli pacjent uzupełni wszystkie braki w uzębieniu w przeciągu 6 miesięcy gwarancje możemy przedłużyć do 3 lat
Protezy ruchome
- gwarancji udzielamy na 1 rok
- w przypadku nieuzupełnionych wszystkich braków w uzębieniu udzielamy gwarancji na 6 miesięcy, po uzupełnieniu wszystkich braków lekarz może przedłużyć gwarancję do 1 roku
Gwarancja nie obejmuje:
- prac tymczasowych (korony tymczasowe, protezy natychmiastowe)
- prac, przy których pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta
- jeśli bezpośrednio po wypełnieniu ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego
- leczenia zębów mlecznych
- leczenie endodontyczne (kanałowe), ze względu na nieprzewidywalny proces gojenia zapalenia tkanek okołowierzchołkowych, nie jest objęte gwarancją.
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi
- nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych
- nieszczęśliwych wypadków/ urazów mechanicznych
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
- istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapią)
- korekt wykonanych poza Royal Dental Clinic
- złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.